Biden najel mojstra za kampanjo za leto 2024
Kampanja predsednika Joeja Bidena za ponovno izvolitev išče strokovnjaka za meme, ki bi pritegnil volivce generacije Z.
Kampanja Biden for President (BFP) je objavila delovno mesto za „vodjo partnerjev“. Ta oseba bo skrbela za „vsakodnevne operacije pri vključevanju najboljših spletnih strani z vsebino in memi“.
Bidenova ekipa bo upravitelju mema, ki ima sedež v Wilmingtonu v zvezni državi Delaware, plačevala od 65.000 do 85.000 dolarjev na leto. Ta plača je nekoliko nad povprečno plačo digitalnih tržnikov v ZDA, sodeč po podatkih agencije Indeed.
Glavna naloga Bidenovih memov je upravljanje odnosov z digitalnimi medijskimi podjetji, podkasti in „stranmi za meme“ na različnih platformah družbenih medijev.
Bidnova ekipa je meme uporabila že prej. V začetku leta 2022 so sprejeli mem z laserskimi očmi „Dark Brandon“, da bi 81-letnika prikazali kot internetno spretnega.
Februarja je Biden v oddaji Late Night Setha Meyersa govoril o memu „Dark Brandon“. V šali je dejal: „To mi je hudičevo zameril,“ preden si je nadel temna letalska sončna očala.
Biden je sončna očala ponovno nosil in omenil mem, kar je občinstvo pozdravilo na aprilski večerji dopisnikov v Beli hiši.
Ta poteza je del Bidnovih prizadevanj, da bi se povezal z mlajšimi volivci.
Svoje poglede na kriptovalute so spremenili tudi številni demokrati. Zdi se, da ta sprememba sledi podpori Donalda Trumpa, ki jo podpira, ko poskuša pridobiti glasove volivcev.
Trump je prav tako dobro seznanjen z memi. Njegova fotografija iz avgusta 2023 je postala viralna, ko so ga obravnavali v zaporu okrožja Fulton zaradi četrte obtožnice.
Njegova kampanja je hitro začela prodajati majice, vrčke in druge predmete s to fotografijo. Decembra so izdali tudi zbirko negibljivih žetonov „MugShot“.
V začetku maja je po njegovih prokriptografskih komentarjih postal priljubljen memecoin s Trumpovo tematiko MAGA.
Pisec